nasik ayam vs. nasik arnab

weekend bru2 ni mmg amat sronok skali kerana kami sekwn pergi menawan bukit bendera dgn berjalan kaki sambil berhibur(ade tok dalang sbgai penglipor lara)....blk umah mmg K.O abes....tdo x sdr pe....bgn2 da maghrib....aiseh....pnt abes smpai geygel kaki....dok2 teringat cerite zmn dlu kala....aku ade sorg kwn baek.....baek dari skola rndah lg n masih lepak mamak smpai skang kalo cuti2 nih....mmg hobi mase lapang.....mamak rumah kedua kami.....ade 1 ari tu lepas lepak die ajak dtg umah....nk amek laptop dier jap katenye rosak.....kebetulan tenga ari mmg aku x mkn lg lapor la kn....mak dier offer mkn.....mmg aku bedal aje la......lauk mak dier msk mmg sdp....nmpk cm daging msk merah.....tanpa pkir panjang aku sebat je....smpai abes telor dadar diorg aku cekik.....nmpk cm daging lembu.....tp rase manis2 cm daging ayam.....kwn aku ngk aku mencekik dier gelak2 je....aku ajak dier mkn skali dier kate xpe la dier xnk mkn....aku tanye la asal plak xnk mkn.....dier kate kt aku.."kalo ko nk tau tu sbnrnye daging arnab".....mmg tersembur aku dengor dier ckp cm2....dlm kepla otak aku da terbayang da....arnab comel2 putih2 gebu tu aku telan.....lastas aku telan ape yg ade dlm mulut n benti stkt tu....naseb da tinggal nasik je.....blh bagi alasan aku da kenyang, "im on diet" kt mak dier....haha...pergh....tu skali je aku mkn umah dier...pas2 mmg aku x jejak da....jejak pn smpai pintu gate je.....tp mmg sdp la beb.....cme x smpai ati je nk mkn mengenangkn arnab yg comel2 tuh....ibarat ko mkn kucing parsi bulu tebal tu...kn comel....isk....korg sanggup ke mkn arnab??haha...sekian...

0 pandangan...: