diari seorang lelaki...

biase nye kte dgr org2 pmpn je yg tulis diari nih.....biasenye dlm diari mereka nih byk kesah2 cintan cintun yg jiwang gler babeng punye la....haha....sbb tu laki2 ni jarang2 ade diari...sbb mereka ni cool...macho...haha...x maen la jiwang2 nih....tp kalo ade jugak yg tulis diari mmg dier ni seorg yg lembut jiwa nye....haha...klaka2...nk muntah aku....tp diari seorg lelaki yg aku nk tulis ni mmg btol2 la diari seorang lelaki....kte ngk cmne la rupenye diari bdk laki ni kt bwh...

Pagi:
pagi td aku sedar2 je da kol 8.50...lagi 10 minit je lg nk start kelas...da la klas 1st ari ni Dr. Loo punye klas....ari tu da dtg lmbt da kne sound...ari ni lmbt lg mmg kne halau klas ni....aku pn capai bros gigi, bsh2 muka sket, pkai baju, spray perfum byk2 sket aku chow tros....bebudak ni mmg x kejot aku...siot btol diorg....aku smpai2 je kol 9.10 pagi...10 minit lewat halal la kn Dr. Loo...huhu...lepas je abes klas Dr. Loo mmg aku tros terjah cafe td...kebuluran aku dgr lecture dier....aku sebat mee goreng ngan telor mata sebijik....pas2 pe lg kn....aku carik la kwn2 utk paw....kn2...hehe...

Tenga Hari:
kne plak lepas mkn td klas Dr. Chong....mmg mate aku stim abes....mmg x pkir pjg aku slambe je letak kepla atas meja....mmg x blh thn da....bgn2 da abes lecture....stylo2...haha....aku angkat beg msk keta chow tros....smpai umah nmpk tilam.....xtaw la sejak bli tilam yg tebal nye 10cm tu nmpk cm empuk je....mmg aku terjun je atas tilam...stokin pn x sempat bukak....

Petang:
bgn2 da kol 4....isk...zohor blom smyg lg nih....smpt2....lupe plak arini bebudak ni ajak men futsal....tp duet xde plak....mmg aku tinggal 6 hinggit je nk mkn mlm nih....xpe la....pinjam rumate aku dlu...bln dpn bayor la...haha...pas2 ktorg gruk rmai2....

Malam:
prot aku kol 8 mmg da berbunyik da.....tenga ari x mkn....ajak la bebudak ni g mkn...skali diorg ajak mkn nasik kandar....mmg bersih la 6 hinggit aku...tu pn pinjam singgit kt member bayor duet air teo ais....haha...utang lg....lepak punye lepak kol 11 bru smpai umah.....lab report x bwt lg nih...sok da nk kne anta...dari aku membazir mase tulis diari ni baek aku bwt lab report dlu....chow la beb...jumpe sok...semekom

nota kaki: utang rumate 4 hinggit(duet futsal), utang sameon singgit duet air teo ais...bln dpn byr...carry forward...

4 pandangan...:

Izham Ismail said...

haha menarik gila diari.

Azri Haris said...

seb baek laki2 xde diari...kalo x cm2 la entry nye tiap2 ari...haha...

Fadzlina Shukri said...

xde makna nye tulis diary cmtu.. sape kata pmpuan tulis diary jiwang je? satu generalization yg amat di situ.

Azri Haris said...

haha...sori la lin...aku kate kebiasaannye....selalunye.....bkn semua pmpn cm2...adus....sori la...no offence....