she is male??!!ARGHHH!!!

setelah lame x menulis n aku tinggal kn blog aku ngan isu yg teramat kontroversi maka lbey baek aku meninggalkan isu tersebut n move on.....cuti slame 2 minggu mmg stylo abes sbb da abes exam n xde bnda yg perlu di study kn....aku berjalan2 di jusco bersndrian(nk g byr bil maxis) lalu aku lalu di dpn dunkin donuts.....terpndg di kaunter dunkin donuts tersebut......uishh....awek seyh.....blh thn...hahaha....melihatkn duet di poket tinggal 10 hinggit je....erm....ckup ni kalo nk cekup sekeping dua donat.....aku berjln dgn gaya mcm org byk duet....kebetulan xde org bratur dpn kaunter.....sekilat pantas aku g kt kaunter awek tuh....aku toleh2 kt blakang tu....pkirkn ape yg sdp nk mkn(ngk harga sbnrnye)....setelah aku calculate kasik ckup2 10 hinggit nih.....aku pn tunjuk la ape yg ku mahu.....setelah dier bungkus aku pn bertanye brape hargenye.....dgn suara garau ala2 manja gitu dier berkate 8 hinggit 50 sen sumenyer.....terkedu aku disitu....aku usha btol2....skali ade halkum dowh....pergh.....muka cun da.....skali bapok la plak....ptot makeup tebal2....ala2 cindy crowford.....cis.....aku telah bazirkn rm8.50 aku.....naseb ade ckup belen byr parking....kalo x aku blk naek bus keta tinggal kt situ.....sekilas ikan di air sudah ku tahu jantan betina nye.....sekilas awek di dunkin donuts blum pasti dpt tahu jantan betinanye...kekeke.....erm.....tp sbnrnye ade bnda yg aku nk bangkit kn kt sini.....slalunye golongan2 mcm ni di diskriminasi....btol x??mcm mane kalo mereka dilahirkn sebegitu???faktor keluarga???siapa yg ptot diperslhkn???bkn mereka yg mintak utk dilahirkn begitu.....sepatotnye kte yg 'normal' ni ptot bimbing mereka....bkn mendiskriminasi n biarkn mereka hanyut dlm dunia songsang mereka.....some of them claimed that it's their instinct to b dat way....naluri katenye....naluri seorg wanita.....tp aku percaya dgn bimbingan rakan2 mereka mampu mengubahnye......diskriminasi x akan membawa mereka ke jln yg bnr......bimbingan n kaunseling akan menyedarkn mereka......kte membenci mereka...menghina mereka...mencaci mereka solah2 kte manusia paling sempurna di dunia.....tp x prnh terfikir ape yg telah kte lakukan utk mengubah mereka....slh siapa sbnrnye?????....sekian....

9 pandangan...:

zuer said...

betul lar tu..
mereka tak mintak dilahirkan begitu.. mempunyai naluri kewanitaan yang lebih dari kelelakian..
pernah terjadi bila budak2 laki mengutuk kaum sejenis mereka yang berperwatakan lembut tapi mereka tak sedar yang bercakap tu lagi teruk dari mereka yang "lembut" walaupun mereka lembut tapi rajin menolong..
tapi ia bergantung pada diri sendiri jugak..samaada dia ingin terus begitu atau kembali seperti mana di lahirkan..
kerana aku punya kwn yang lembut lu tapi sekarang telah menjadi seseorang yang sangat sukar digambarkan..

Hariri Hazwan said...

..agakya la bear..kesian jgk la nasa..jadi cmtu..haha..salah sape??

ain_patieha said...

isu xckup duit bayar parking lebih menarik perhatian ak disini..remember =p
btw ni patie haha

Azri Haris said...

to zuliana-aku jugak mempunyai kwn2 sebegitu...diorg sgt ske ble dak2 laki ni swit2 kt mereka...dak2 laki ni pn ske swit2 kt mereka...ape la korg nih...xde taste tol...haha..btw kte knai ka???

to hariri-nasa ok dowh....dier bkn lembut pn....dak2 saje je kaco dier..haha....sian nasa...

to patie-erk...kesah lame tuh...haha...seb baek ko ade...kalo x aku blk nek bus je...haha...(parking dlm cs mmg mhl mengalahkan klcc)

loOkinoomz said...

moral of story = len kali xyah r usha awek smpi camtu skali kn.. ish3.. kn 2ketul donut cume sudah boley bayar 3kali parking kereta skurang2nye..hahaaha

zuer said...

nope >,>...

NuRuL AtiQaH said...

salam..ade blog rupenye..hehe~ sape lg dak2 skut ade blog eh?? nway prtanyaan anda di ruangan komen sudah dijawab dgn yakin..=p

http://nurauni.blogspot.com/

sallehuddin said...

nasa suke dowh org swit kat die...comel la katekan

and to hariri from nasa- ko babi...

from bulu- ade lubg ko sontot je...tp kalo muke cam saleh...ko cabut..nanti ko yg kena rogol

and to hariri again from bulu pulak..caya la beb...kesian gak la nasa

A m a l said...

no comment
ok, aku dah tinggalkan comment sket kat page aku..