selamat tinggal penang utk seketika...

setelah hampir setahun di png akhirnye kami berjaya menamatkn premed di PMC.......byk kenangan suke duke....best2....kalo dlu sume menyumpah2 mencarut2 sbb terpakse bwt premed kt png....knpe x fly je tros ke ireland.....tp skang sume org kate naseb baek kurg satu point x dpt g ireland....sbb kehidupan di png ni mmg amat bermakna.....byk mengajar erti kehidupan.....friendship and relationship......bes dowh korg....mmg the ryte choice la aku pergi ke PMC......kwn2 serumah.....kwn2 satu kelas.....mmg bes beb life kt png....walaupon x smpai setaun.... life kte mmg enjoy.....tp setiap yg bermula mesti akan berkahir.....tu la part yg plg aku x ske skali....aku adlh antara org yg last gak chow antara kwn2 kte.......melihat kn mereka sume berangkat pulang....terase gak beb....sdeyh2....org 1st chow matyie...merangkap rumate.....membe da bergenang air mate sdeyh kn...haha...emo2.....keadaan tu mmg pnoh emosi bai....aku taw.....aku rase beb.....ssh sng bersama......ko ssh aku tlg....aku ssh ko tlg.....sng same2 sng....byk kenangan bai....member smpai langgar tiang ha sbb sdeyh sgt...haha....seblom tu amal da chow da....sdeyh gak....radio umah aku.....tanpa amal mmg sunyi la rumah aku.....last2 aku sorg kt umah tu....mmg sunyi bai....aku dok sorg2 termenung jaoh.....sdeyh2.....sopi plak chow pas2.....mase nk chow lek je kn.....gelak2 sume.....tp hati ttp merase kesedeyhan....msg ktorg...."emo bai...sdeyh2"....haha....ktorg sdeyh gak dok......pas2 nasa plak......yg konon nye xnk ngaku dier sdeyh....tp last2 msg gak....ngaku la dier sdeyh....haha...nasa2....last skali bulu.....pkena dlu sebatang seblom chow.....gelak2....last2 da nk chow plok2......terase gak sdeyh.....semacho2 bulu pn rase sdeyh bai....haha....n plg last skali aku la.....sape lg.....melihatkn sume rakan2 yg pergi.....aku la plg terase.......seb baek ade sorg tu blk skali kn.....kalo x lg sdeyh....haha...ok2....papehal pn png best bai......byk memori.....jumpe kt ireland nnti...insyaAllah....terime kaseh sume rakan2.....chow2....

2 pandangan...:

Hariri Hazwan said...

bulu emo..cis rugi xtgk..patut aku patah balik tgk muka die..haha!!pape pn ko mmg terbaik la beruang..teman susah senang!xtipu2nanti jmpa kt time anta bdk2 ni..eh silap sebut bdk2..patut budak je..

Azri Haris said...

siot....budak2 ni la....haha....