aku dan mimpiku.....

haish....ini la org tua2 kate.....kalo tdo x g bsh kaki dlu mmg mimpi bukan2.....degil xnk dengor.....mmg ade kbnrnnye org2 tua ni kate......sejak kebelakangan ni aku jarang tdo ptg......ade je xtvt.....kalo hari2 klas mmg ade klas la ptg.....kalo weekend ade la xtvt2 yg aku bwt sorg2 ptg2 nih.....haha.....n bile da pnt je mlm kn rase ngantok plak......nk2 lg kalo mkn smpai kenyang gile nk mati.....haha.....lalu aku tdo la awal dgn ape je yg ade di bdn tanpa tuka baju tdo(suar pendek yg longgar)......kalo da cm2 tdo mmg x prepare pape letak kepla je mmg da slmt......tu la x bsh kaki x ape....bkn ape.....slalunye ssh nk jadik cm2.....biasenye mmg ssh nk tdo...jarang2 dpt pluang mcm ni so bantai je la kn......haha.....tu la mimpi mcm2.......tp aku tau.....in my dreams some are signs n some are just dreams........aku pilih utk tinggalkn mimpi2 aku dlm dunianye sndri.....n kembali hidop dlm dunia realiti......bgn2 je kol 4.30......awal lg.....n always thought to myself that day is not end yet n it is not even started.......n i'm stuck in da middle waiting 4 subuh wit sleepy head......haha.....ngantok2......byk setan goda suh tdo......last but not least.....chow!!!!

0 pandangan...: