sepi a.k.a mata merah

ptg smlm setelah mengalami minggu yg hectic aku merehatkn minda dgn ngk movie sket....tp xtaw nk ngk muvie pe....ngk2 playlist skali ade cte sepi....org kate cte ni bes....kne try ngk ni cmner bes dier...aku pn open la muvie tu....tp aku x ngk berehat2 sambil mkn popcorn....skip2 pd part2 yg bes je....sambil ade member jadik narrator...haha....last2 abes gak cte tuh.....stylo la...utk kategori crite m'sia ni mmg stylo...dari segi jln cte...idea...plot....ade stunt2 sume....filem m'sia da mampu capai tahap yg hebat....bgs2....tp ape yg nk di tekan kn disini ialah semasa di akhir crite ni ade la lagu soundtrack...."aku bukan untukmu" by lah n zaf VE....ok la kn...layan je la lagu tu....tbe2 ade plak membe ni da terbaring da....termenung plak....skali ngk mate merah beb....hahaha.....klaka seyh.....member feeling smpai mate merah....haha...sian dier...isk2...lek brader....chill2....kwn2 ade...haha...ok2...tp yg x besnye cte ni tyme part sufi tuh....seblh2 dier nk angkat bini org...ni mmg melampau sket la....x kesah la cinta sejati ke pe ke...yg penting dier bini org bai....xyah la nk kco kn...back off je la...tp sbnrnye x kire la bini org ke tunang org ke awek org ke....da name pn org punye kn....xyah la kacau...x semestinye bler kte syg org tu kte mesti memiliki org tu....melihatkn dier bahagie pn ckup da....tu prinsip aku la....insyaAllah la aku x langgar prinsip diri sndri....haha...tp yg plg penting ade brader mate merah dgr lagu "aku bukan untukmu"...haha....gurau je brader....insyaAllah ade jodoh tu ader la...doa je la byk2...sekian....

2 pandangan...:

Izham Ismail said...

sepi memang terbaik. tengok sorang-sorang boleh merah jugak oo.

Azri Haris said...

tu kalo ngk mmg la...ni dengor lagu soundtrack je pn da merah mate....adus...haha..layankan je...