hobi mengumpul setem.....

masih kah anda ingt lagi di zaman2 skolah rendah....1st tyme msk klas kne introduce diri sndri.....tanye name, asal, brape adek bradek cita2 n hobi.....dulu2 la kn....zaman kanak2......paling femes skali hobi ni membace la....x kire la membace buku cerita ke buku latihan ke buku skolah ke....tu da kire membace la tu hobinye....haha....aku dulu pernah gak terjebak dgn hobi mengumpul setem....ade 2 album setem....haha....kumpul2....tuka2 dgn jiran india sebla umah....jeles je ngk member ade 3 buku setem....byk tuh....bes2 plak tu setem2 dier....haha...tp la kn...cube la org skang ckp hobi dier mengumpul setem....gerenti la kne gelak kaw2 punye......pas2 kne bahan seumur hidop....haha...klaka2....zmn skang ade ke lg org kumpul setem??tangkap rama2??xde da kot aku rase....ade pn minority je...skang dunia da maju...da canggih....x maen la kumpul2 setem nih....blh jadik bhn je....haha....org skang hobi nye....blogging....ecece...gler maju....tp smpai skang album setem aku maseh ade....kenangan2...pnoh dgn sentimental value tuh...haha....jadi sape2 ade hobi kumpul setem skang nih dinasihatkn tuka la hobi bru....kalo xnk kne gelak ngan kne bahan...haha..sekian...

2 pandangan...:

::The Spinning Wheel:: said...

salam..

aku masih kumpul stem! tapi gabungan bersama cousin la. turun temurun taW! dr bapak aku 3 buku (dy punye lg maju, mcm2 negara ade, mcm2 bntuk dan size). Aku sndri ade 1 buku je. skang ni g travel mane2 mst beli stem jgk. kdg2 shopping kat ebay + surat2 dr malaysia, byk jugakla yg dh terkumpul. xsbar nk letak kt buku stem lg. tp ada tmbhan hobi jgk. Kumpul postcard kat sume2 tmpt yg dh travel. menarik jgk tu!

Azri Haris said...

maseh lg ade yg kumpul setem...haha...bgs2....keep it up..